Portāls “Delfi”: Tehnoloģiju laikmeta “must have” – cilvēcīgs klientu serviss

“Kopumā tendence rāda, ka mēs drīzāk esam gatavi izteikt kritiku nekā uzslavēt un sniegt pozitīvu atgriezenisko saiti. Kritika parasti ir detalizēta, balstās uz dažādiem faktiem un piemēriem, bet savukārt uzslava aprobežojas tikai ar: “Malacis! Tā turpināt!”. Kā gan darbinieks var iemācīties, kura uzvedība ir jāturpina praktizēt, kas tieši tik ļoti iepriecināja vadītāju un kāpēc, ja vadītājs neizskaidro savu pozitīvo atgriezenisko saiti detaļās, ar faktiem un piemēriem? Turklāt pētījumi rāda, ka ar pozitīvu atgriezenisko saiti var panākt daudz spēcīgāku efektu un motivāciju nekā ar kritiku, jo tā bieži izraisa pretestību, aizvainojumu un demotivē. Atzinība un no tās izrietošā pašcieņa un vērtības sajūta ir katra cilvēka pamatvajadzība. Tas ir ļoti spēcīgs motivators.”

Visu rakstu par klientu servisu lasi šeit.